"Chceli sme naň reagovať a komunikovať priamo s autorkou, žiaľ nebolo nám to umožnené."
Na sociálnej sieti sa rýchlosťou blesku šíri status kritizujúci postup operačného pravdepodobne na tiesňovej linke 112. Na kritiku na svojom FB profile zareagovalo aj Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby SR. Obidve stanoviská uverejňujeme v plnom znení.
Aké máte skúsenosti so záchranármi vy?
Na sociálnej sieti sa dnes objavil status, ktorý postavil operátorov tiesňovej linky 155 do zlého svetla. Chceli sme naň reagovať a komunikovať priamo s autorkou, žiaľ nebolo nám to umožnené. Je nám ľúto, že časť verejnosti nechápe, že operátor sa musí pýtať volajúceho na z jeho pohľadu možno zbytočné otázky, ale pre poskytnutie pomoci nesmierne dôležité. Všetko v záujme pacienta a preto, aby sme sa dozvedeli čo najviac detailov o jeho zdravotnom stave. Doterajšiu liečbu, príznaky, vek, adresu - všetko to potrebujeme vedieť, aby sme pomohli. To sa pýtal aj náš kolega - operátor, keď autorka žiadala o pomoc pre svoje dieťa. Zdalo sa jej to pridlho, tak uprostred rozhovoru zložila. Operátor ju viackrát kontaktoval, v snahe pomôcť. Odpoveďou mu bolo konštatovanie, že si dieťa zavezú do nemocnice sami a sanitku nepotrebujú.
Komentáre k článku:
Komentovať môžu: registrovaní menom
›REGISTROVANÍ NICKOM‹
všetci
Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.