Havária poľského kamióna
ASOS Bratislava - foto | Z piatka na sobotu sa na 31 km na D1 medzi Trnavou a Bratislavou stala dopravná nehoda poľského kamióna. Z havarovaného kamióna bol včera bol do druhého kamióna preložený náklad a to 14 ton nábytku. Dnes následky havárie odstraňoval CESMAD.
Za pozornosť kompetentných by mal stáť fakt, že kamión sa po havárii v poli nachádzal 4 dni. Bezprostredne pod kamiónom bolo vytečené palivo a o jeho odprataní rozhodoval vlastník kamióna , nie kompetentné orgány. Na mieste je otázka : bol by takýto stav možný aj v Nemecku, Rakúsku alebo v inej krajine ? Je normálne, aby popri diaľnici - prejazde cez Slovenskú republiku, bol takmer týždeň rozbitý kamión, plný naloženého tovaru ? Nemali by byť aj u nás stanovené štandardy do akej doby je povinný vlastník havarovaného vozidla toto odstrániť a v prípade, že tak neurobí nemalo by byť tak vykonané na jeho náklady ? Je všeobecne známe, že to čo si vodči kamiónov dovoľujú na Slovensku si nedovoľujú v žiadnej inej krajine. Je naozaj tak náročné prispôsobiť legilsatívu aktuálnym potrebám slovenských občanov, resp. spoločnosti ako takej.
Fotogaléria k článku:
Komentáre k článku:
Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.