Na tridsať km dlhom úseku R1 sú tri dopravné obmedzenia
Takmer každý mesiac sa dozvedáme o zvyšovaní poplatkov a tým nárastu nákladov na bežný život v krajine. Týka sa to nielen živnostníkov či väčších firiem, ale aj bežných ľudí. Platíme rôzne druhy daní a odvodov, v kolkoch pri vybavovaní dnes už úplne všetkého odvádzame poplatky za vybavovanie vecí, ktoré si my sami nevymýšľame, ale sú nám určené a mnohokrát nanútené byrokratickou mašinériou štátu, v ktorom žijeme.
Za svoje peniaze by občan očakával patričný servis tých, ktorí z odvedených peňazí žijú k čomu však mnohokrát, dá sa povedať že už asi vo väčšine prípadov nedochádza. Jedným z takýchto prípadov je cestná infraštruktúra, ktorá napriek tomu, že v okolí Serede je vysoko nadpriemerná stále nie však vyhovujúca. Kvalita ciest nezodpovedá výške poplatkov, ktoré za ich používanie platíme. Zoberme si len zhruba tridsať kilometrový úsek rýchlostnej komunikácie medzi Sereďou a Nitrou, na ktorom je v súčasnej dobe dopravnými obmedzeniami spôsobenými stavebnými úpravami doprava výrazne obmedzená presmerovaním a znižovaním rýchlosti až na troch úsekoch. Na to o akú dôležitú komunikáciu ide, nie je dodávateľskou firmou časový fond využívaný na plno a opravy nie sú vykonávané nonstop čo by výrazne skrátilo čas dopravných obmedzení a teda výrazného zníženia komfortu pre užívateľov tejto komunikácie. A to je iba jeden z príkladov, kedy spoplatnenie cesty akurát tak zvýši stres u vodičov blížiacej sa sezóne či v exponovaných časoch, kedy dochádza k výrazným presunom vodičov v smere západ-východ či opačne. Možno aj v tomto prípade by to chcelo len rozmýšľajúcich manažérov odkázaných finančné zdroje vybrané od užívateľov využívať maximálne hospodárne.
Komentáre k článku:
Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.